Nieuws? - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Corry en Jeroen - WaarBenJij.nu Nieuws? - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Corry en Jeroen - WaarBenJij.nu

Nieuws?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corry en Jeroen

01 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Hoi allemaal,

Herstellende van ongelooflijk veel blauwe plekken op mijn hele lichaam (hoe zou dat nou komen?) zijn we inmiddels druk aan het reizen over het zuidereiland van Nieuw-Zeeland. En mooi dat het hier is! Besneeuwde bergtoppen (nog niet overheen geklommen), een rotsachtige kust (wel langsheen gewandeld), blowholes, pancake rocks, schitterend regenwoud (lekker nat geworden) en mist, wolken en regen, afgewisseld met soms een priemende zonnestraal. We wandelen wat, rijden een stukje, rusten ook wat uit, scheuren een uurtje in een jetboat over het water ;-) (een beetje snelle actie werkt verslavend ;-)) en komen opeens terecht in een soort bonte avond waarbij de jongens een jurk aan moeten en de meisjes een vuilniszak aan moeten trekken. Normaal houden we ons ver van dit soort activiteiten, maar als iedereen toch meedoet (if you can't beat it, join it) blijkt het toch een hele gezellig avond:D Jeroen ziet er schattig uit in een jurkje ;-) en het blijkt dat sommige meisjes wonderen kunnen verrichten met een vuilniszak:D
Ook hebben we weer wat foto's als bewijs hoezeer we genieten en hoe prachtig het hier is!

Dikke kus!

• 01 Februari 2009 - 10:00

Moeder:

hallo,ik vraag me af ,welke maat jurkje jeroen draagt ,is dat wel een super minijurk !!hebben de nw zeelanders echt kunnen genieten van je mooie hollandse benen.wij hebben sneeuw,koud wel hoor ,maar alles is goed met ons !!knuffel......moe

• 01 Februari 2009 - 20:40

Willy:

Wat een actie(foto's)!! Ziet er stoer uit.. prima beeldmateriaal bij de verhalen, ik mis alleen nog het geluid ;)
    Dikke kus!!

• 03 Februari 2009 - 08:41

Natascha:

Wat ik mis in deze reportage is de vuilniszak van Corry!!!!
    Heb ik die gemist of is deze foto opeens niet meer aanwezig????????

Geniet maar lekker hoor!!!!

xxx van Natas

• 08 Februari 2009 - 02:24

Corry:

Mijn schitterende ensemble is helaas niet vereeuwigd met mijn fototoestel(hoe zou dat nou komen?;-)) Maar ik ben ervan overtuigd dat ie ergens op het net te vinden moet zijn. Wie 'm vindt, krijgt van mij een taart!