dag dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corry en Jeroen - WaarBenJij.nu dag dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corry en Jeroen - WaarBenJij.nu

dag dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corry en Jeroen

15 Maart 2009 | Australië, Sydney

Hallo en dag allemaal,

Weken lang hebben we heerlijk op Tasmanie genoten van de natuur, boswandelingen maken, houtvuurtjes stoken, heerlijk relaxen voor de tv of met een boek in het zonnetje zitten, uitgebreid kletsen en lekker uitrusten. Zalig! Ook hebben we kilometers gereden in een stoere jeep, dagen gekampeerd in een tentje in een national park (vrij kamperen mag hier gewoon;-)) gekookt op een houtvuurtje: de ene dag gebakken aardappelen met bruine bonen, de andere dag bruine bonen met gebakken aardappelen ;-) en de rest van de dagen geroosterd brood, gebakken eieren en de rest van de bruine bonen ;-) handig hoor, die blikken uit de supermarkt ;-)). We hebben geweldige stranden gezien, geen mens te zien, heerlijk lange wandelingen gemaakt, over slangen gesprongen ;-) (oeps), schorpioenen de tent uitgeveegd, possums van Jeroens chocolade gejaagd en enorm genoten van de stilte van de natuur!
Maar nu is de reis bijna voorbij. De vier maanden zijn omgevlogen en toch heeft het heel lang geduurd. We hebben ontzettend veel gezien, beleefd en verschrikkelijk genoten van alles. Het was een supervakantie!!
Het was leuk om jullie mee te nemen in onze belevenissen. Bedankt voor de leuke reacties ;-) Erg gaaf om zo ver weg een stukje 'thuis' mee te krijgen ;-)
Wij stappen nu het vliegtuig in en wie weet tot de volgende keer!

Corry en Jeroen

• 15 Maart 2009 - 11:15

Cor:

Goede vlucht en tot snel

• 15 Maart 2009 - 20:28

Frans:

Ik zal giga enorm blij zijn dat je er weer bent...
    Tot op schiphol!

• 16 Maart 2009 - 12:33

Marlies:

Welkom Thuis!
    Ik kijk er naar uit om jullie weer te zien!
    En ik vind het helemaal niet erg om morgen om half 5 mijn bed uit te gaan om naar schiphol te rijden!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 17 Maart 2009 - 16:28

Ina:

Bedankt voor de mooie reis,heb er van genoten.
    Ook het fotoboek allemaal toppy.

• 18 Maart 2009 - 06:08

Annet:

Hey, beetje laat, maar hoop dat jullie een goeie reis terug hebben gehad... Vond het super om jullie hier te zien en Nieuwjaar met jullie te hebben gevierd!! Jaar kon niet beter beginnen!:-). Hoop jullie snel weer te zien, in Holland of hier. Tip: bestel een fotoboek van deze website, met je verhalen en reacties en de foto's. Heb ik ook gedaan nu. Zal wel ff duren voor ik ze zie, wordt in NL afgeleverd natuurlijk, maar zie er nu al naar uit!:-).
    Geniet nog maar ff lekker na daar en tot snel!
    xx

• 18 Maart 2009 - 22:14

Ome Riens:

Welkom thuis Corry en Jeroen.
    Ik hoop dat jullie weer kunnen wennen om weer in het gareel te lopen.
    Groetjes van oom Riens