Actief - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Corry en Jeroen - WaarBenJij.nu Actief - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Corry en Jeroen - WaarBenJij.nu

Actief

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corry en Jeroen

11 December 2008 | Australië, Kalbarri

Hoi Iedereen!

Na al dat luieren (!) was het tijd voor wat actieve ondernemingen.
Inmiddels zijn we aangekomen in het mooie Kalbarri. Ik wist ook niet dat het bestond, maar we kwamen er langs en we hadden wel zin in een mooi national park waar we wat lichamelijke oefeningen konden doen. Vandaar. Al dat gezwem met krokodillen, dolfijnen en schildpadden gaat tenslotte ook een keer vervelen ;-)
Eerst hebben we even een dagje gerust en Kalbarri bekeken ;-) Daar doe je ook wel een uur over! Vooral op zondag ;-) Maar het is er lekker weer, het heeft een mooi strand (dat verveelt nooit) en we konden er lekker ijs eten ;-)
Toen was het echt tijd om het luie zweet eruit te werken en zijn we op de voor ons in de vakantie vertrouwde fiets gestapt! Lekker een kilometertje of 23 trappen. Lekker hoor. De zon in de nek, t zweet op de rug en talloze vliegen in de ogen, oren, neus en mondhoeken. Daar zit vocht en dat vinden ze lekker ;-) Nou, wij niet. Ik denk dat er in Australie wel 345.639 triljoen vliegen zijn en dat de meeste ons achtervolgen! Maar t fietsen was verder lekker, we hebben mooie afgronden en kloven gezien en heerlijk over heuveltjes getrapt, want vlak is het hier natuurlijk nergens.
Omdat het reuze meeviel met de spierpijn hadden we de volgende dag het idee om van een berg te springen..., abseilen dus. Hu? Waarom doet een mens dat? Waarom doet iemand van 47 dat? Ik heb geen idee, ik kan het ook niet uitleggen, maar kicken was het wel :D We stonden bovenop een richel, je krijgt een tuigje om, er wordt verteld dat het o zo gemakkelijk is, no worries, en hup, leun maar achterover... Nou, ik kan je vertellen dat dat heel, heel erg onnatuurlijk voelt, met een diepte van zo'n 20 meter (beginnerswandje) onder je, en dan achteroverleunen... Maar goed, wij zijn stoer en jeroen en ik leunden gezellig samen achterover ;-) En gaaf dat het was!! Jeroen bleek een natuurtalent! Het enige nadeel is dat je dat teringend ook weer omhoog moet klimmen om nog een keer achterover te kunnen leunen ;-) En toen hadden we de smaak te pakken en deden we nog een wandje hoger :D No worries! Vijf keer in totaal zijn we de diepte ingedoken ;-) Ik ken mensen van mijn leeftijd die naar Intratuin gaan voor een bak geraniums...
En nog hadden we geen spierpijn (ik wel blauwe plekken en Jeroen een hele, hele grote schuurplek!) dus vonden we het leuk om met een kano door de wildernis te peddelen... Jemig, alleen van het opschrijven van dit alles word ik al moe ;-) Maar leuk is het wel. En genieten doen we ook!
Nu gaan we eens proberen om die nieuwsgierigheid te bevredigen en proberen we foto's op de site te zetten. Kijk zelf maar welke foto bij welk verhaal past ;-) Doen jullie ook es wat ;-)

Doei doei

  • 11 December 2008 - 08:44

    Moeder:

    even een mailtje terug ,ik heb net een lekker geurtje opgedaan,ter ere van de 8o jaar van jou gekregen !is nu bijna op.liefs van mij voor jeroen en jij knuffel !!!

  • 11 December 2008 - 09:25

    Natascha:

    Ik zou dit wederom prachtige verhaal graag in de vertaling bekijken met foto's!
    Voorlopig zie ik nergens foto's!
    Ik geloof namelijk niet dat dit zich afspeelde op jullie buik liggend op het strand!!!!!!!!

    Heerlijk hoor om alleen al de verhalen te lezen!
    Blijft genieten!
    Heel veel plezier en pas op hè Corry met dat 47 jarige lijf! ;-)

    Have fun XXX

  • 11 December 2008 - 11:01

    Gon:

    Ik vind dat jullie nu wel genoeg leuke dingen hebben gedaan! Corry het wordt tijd dat je weer terugkomt!

  • 11 December 2008 - 15:16

    Frans:

    Ik kan het alleen maar volledig met Gon eens zijn!!!
    (hele vette grijns) :-)

    Geniet ervan!!

  • 11 December 2008 - 15:41

    Peechie:

    ghehehehehehe, het is hier koud , koud en nog eens koud hoor, ik zou het ook wel weten, ik geef wel een seintje als het weer hier betert ok?
    vroeg zat om dan een vliegtuig terug te nemen.
    Van harte gefelicitaart met (o)ma!!
    veel liefs,
    peet

  • 13 December 2008 - 10:29

    Marlies:

    Ik ben niet jaloers!
    Ik ben niet jaloers!
    ik ben niet jaloers!
    Ik ben niet jaloers!
    Ik ben niet jaloers....

    XXX

    PS: prachtige foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Kalbarri

Australie 2008-2009

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2009

dag dag

15 Februari 2009

Rust

08 Februari 2009

Snel, hoog en diep

01 Februari 2009

Nieuws?

29 Januari 2009

Springen
Corry en Jeroen

Actief sinds 19 Okt. 2008
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 14787

Voorgaande reizen:

21 December 2013 - 28 Januari 2014

Australie 2013-2014

27 Januari 2012 - 05 Maart 2012

Australie 2012

16 November 2008 - 17 Maart 2009

Australie 2008-2009

Landen bezocht: