Stad - Reisverslag uit Perth, Australië van Corry en Jeroen - WaarBenJij.nu Stad - Reisverslag uit Perth, Australië van Corry en Jeroen - WaarBenJij.nu

Stad

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corry en Jeroen

14 December 2008 | Australië, Perth

Hallo weer,

Worden jullie al zat van al onze verhalen? t Is zo leuk om dat steeds met jullie te delen. Ver weg, dat wel, maar toch ook weer niet.
En nee Gon en Frans, ik kom voorlopig nog even niet terug ;-)
Momenteel zitten we in Perth. Weer een grote stad, en duidelijk merkbaar... auto's, winkels, veel mensen, polietiesirenes (die zetten ze bij elke scheet overdwars vol aan!) en druk. Was wel even een cultuurshock! De winkels zijn hier lang open omdat iedereen druk bezig met met kerstinkopen doen. Kerst? Hu? t Is toch 35 graden? We lopen toch in korte broek? Dan is het toch zomer en geen kerst? Nou, hier dus wel... t Blijft raar om zo'n dikke, warm ingepakte kerstman in het winkelcentrum te zien zitten: Ho, Ho, Ho!!
Maar ook hier duiken we er weer vol in, bekijken winkels, kopen zo hier en daar wat en kunnen (eindelijk) weer naar macDonalds ;-) Ach, t heeft zo zijn voordelen ;-)
Veel nieuws heb ik verder niet, alleen dat ik jullie een hele dikke, warme knuffel wil geven!

Liefs, Corry en Jeroen

  • 14 December 2008 - 02:04

    Corry En Jeroen :

    Oja, die foto's... Ze bleken te groot om ze zo te plaatsen. Moet ik ze eerst kleiner maken, maar al die internetcafecomputers zijn zoooooooooo langzaam. Gebruik jullie fantasie maar ;-)

  • 14 December 2008 - 06:06

    Cor:

    Of je stuur een CD-tje met foto's naar een vriend en laat die ze plaatsen... Sowieso wel verstandig om af en toe een cd-tje naar Nederland te sturen.

    Liefs uit Dordt (waar 't wel kouder wordt)

  • 14 December 2008 - 10:12

    Marlies:

    Ik ben niet jaloers!
    Ik ben niet jaloers!
    Ik ben niet jaloers!
    Ik ben niet jaloers!
    Ik ben niet jaloers.....
    maar oh.... wat zou ik graag willen dat het hier 35 graden was...!

    XXX

  • 14 December 2008 - 10:26

    Willy:

    Een hele dikke, warme knuffel terug!!
    Nog 4 weken.....

    Xx

  • 14 December 2008 - 13:25

    Ina Van D:

    Lieve aardige vakantiegangers.

    Foto's is een goeie smoes begrijpen we allemaal best hoor.
    Onze fantasie is groot genoeg om te bedenken hoe het bij jullie is.Vooral houden zo, want je weet ik gun je alle geluk van de wereld
    Zo, nu weer een bericht naar Indonesia want daar verblijft onze dochter.
    Tussen de regels door begrijp ik hoe jou moeder zich voelt. Ik ga niet sentimenteel hoor, maar toch.
    Veel reisplezier en hartelijke groet van Ina.

  • 14 December 2008 - 20:15

    Moeder:

    frans gisteren geweest heeft hij jou uit bed gebeld het was hier n.l.half 7 in de avond .ik heb een fijne verjaardag gehad met veel visite,natuurlijk.er is nog taart hoor ,als je zin hebt !heel veel plezier met jeroen samen,knuffel van mij !!!

  • 15 December 2008 - 09:38

    Moeder:

    rn nu een hele dikke knuffel terug uit koud holland een heel warme groetvan je moeder.

  • 16 December 2008 - 16:57

    Casey:

    Door het meebeleven van jullie reisje toch een dubbel gevoel. vijfendertig graden in combinatie met gladde wegen, pepernoten, hachee en oliebollen. In een korte broek bij de kerstboom........
    Al een beetje medelijden met ons?

  • 18 December 2008 - 10:25

    Frans:

    Kweenie hoor, maar ik geloof dat ik toch wat druk op de ketel ga zetten voor een bepaalde (vast en zeker) érg leuke foto :-)

    Anders eh... geloof ik gewoon niet dat het daar 35 graden is!!

    Zo... counter die maar eens :-)

    Giga veel plezier daar in dat koude, érg koude land down under!!

    (*kuch*)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Australie 2008-2009

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2009

dag dag

15 Februari 2009

Rust

08 Februari 2009

Snel, hoog en diep

01 Februari 2009

Nieuws?

29 Januari 2009

Springen
Corry en Jeroen

Actief sinds 19 Okt. 2008
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 14789

Voorgaande reizen:

21 December 2013 - 28 Januari 2014

Australie 2013-2014

27 Januari 2012 - 05 Maart 2012

Australie 2012

16 November 2008 - 17 Maart 2009

Australie 2008-2009

Landen bezocht: