Rectificatie - Reisverslag uit Perth, Australië van Corry en Jeroen - WaarBenJij.nu Rectificatie - Reisverslag uit Perth, Australië van Corry en Jeroen - WaarBenJij.nu

Rectificatie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corry en Jeroen

21 December 2008 | Australië, Perth

Hoi allemaal,

Hierbij even een broodnodige aanvulling op mijn verhaal gisteren: Jeroen kon namelijk wel de boom in!! Helemaal hoog in de top stond hij, boven de toppen torende hij uit en was hij nog langer dan hij gewend was! Durfal:D Hij wel! Als bewijs heeft hij torenhoge foto's genomen. (Nou, bewijs had niet gehoeven want je kind zo hoog in een boom te zien, blijft me nog heel lang bij ;-))
Ook die bergen waren voor hem geen obstakel; vol energie rende hij als een geit (ahum, bok) naar boven en stond mij dan boven glimlachend en met open armen op te wachten ;-) Ook iets om naar uit te kijken ;-)

Die foto's plaatsen is dus gelukt ;-) Alleen kunnen we er maar tien per verhaal kwijt, dus zetten we er bij elk verhaal een stelletje ;-) Aan jullie te herinneren welke gebeurtenis waar en wanneer dat nu precies was ;-) Hebben jullie wat te doen in de kerstvakantie ;-)
Als afsluiting dus allemaal een hele goede kerst gewenst! Blijf lekker warm bij elkaar en wij wensen jullie veel gezelligheid!

Liefs, Corry en Jeroen

  • 21 December 2008 - 10:36

    Jeroen:

    ik zei iets over niet genoemd worden.....

  • 21 December 2008 - 10:42

    Frans:

    Grijnssssss, Jeroen... Zo langzamerhand zou je moeten weten dat je moeder haar eigen ideeën heeft :-)

    Jullie ook een heerlijke kerst gewenst!!

    Groet en knuffel (kies zelf maar wie wat krijgt :-),
    Frans

  • 21 December 2008 - 10:42

    Neef Kees:

    Hoi Corrie en Jeroen,

    Via mijn vader kwam ik terecht bij jullie reisverslag. Wat een ervaringen doen jullie op daar aan de andere kant van de wereld. Lijkt me echt cool om zo iets te doen en al die dingen te zien en ondergaan. Geniet er van met volle teugen!!

    Groeten van Kees en Nellie

  • 21 December 2008 - 11:28

    Cor:

    Ik dacht inderdaad, na dat vorige verhaal, dat jullie gescheiden verder waren gereisd. Leuk dat je er nog bij bent, Jeroen en fijn dat je van je moeder de boom in kan.

    Groet, Cor (die zich beperkt tot bergen en kerstbomen)

  • 21 December 2008 - 14:33

    Oom Riens:

    Hoi kainders'
    Wat een belevenissen, ik ben ( niet ) jalours op jullie hoor! Ik zie wel eens iets op de TV en kan ik een beetje jullie omgeving volgen.
    Geniet, maar drink met mate...
    Fijne kerstdagen en jaarwisseling
    Oompie

  • 21 December 2008 - 20:00

    Moeder:

    foto,s,zijn prachtig,het is nu 9 uur,zondag ,alles heel goed hier,gezellig voor kerst het gaat vriezen wij vermaken ons goed hoor met elkaar maar missen jullie wel,natuurlijk veel liefs moeder

  • 23 December 2008 - 14:20

    Jeroen:

    ja die moeder van mij heeft soms wat correctie nodig want ze gaat soms wel erg in dr verhaal op he? haha, maar we zijn weer vriendjes... iedereen fijne kerstdagen van jeroentje!!

  • 23 December 2008 - 17:28

    Marlies:

    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Wat een humor dit bericht!
    XXX
    ps; even niet jaloers, maar wel veel schik!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Australie 2008-2009

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2009

dag dag

15 Februari 2009

Rust

08 Februari 2009

Snel, hoog en diep

01 Februari 2009

Nieuws?

29 Januari 2009

Springen
Corry en Jeroen

Actief sinds 19 Okt. 2008
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 14784

Voorgaande reizen:

21 December 2013 - 28 Januari 2014

Australie 2013-2014

27 Januari 2012 - 05 Maart 2012

Australie 2012

16 November 2008 - 17 Maart 2009

Australie 2008-2009

Landen bezocht: