Daar zijn we weer - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Corry en Jeroen - WaarBenJij.nu Daar zijn we weer - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Corry en Jeroen - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corry en Jeroen

20 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi allemaal,

Snel he, komen we alweer om het hoekje kijken ;-)
Dan kunnen jullie even medelijden met ons hebben want we stappen vanmiddag vrolijk en goedgemutst (met een veel te zware rugzak) het Nieuw-Zeelandse grondgebied op en guess what? Het regent hier en het is koud!!! Het scheelt twee uur met Australie en naar mijn gevoel (nu zegt dat niet alles, geef ik toe ;-)) wel 20 graden met gisteren! Er stond in de krant vanmorgen dat het op het Central Court van The Australian Open 64 graden was! Arme tennissertjes... En arme wij nu!
Auckland verschilt weinig met een andere gemiddelde stad in Australie: je vindt er dezelfde hamburgerketens, dezelfde kledingwinkels en dezelfde electronicazaken. Boeiend hoor... Maar daarvoor komen we natuurlijk niet naar hier:D Dus gaan we zo heerlijk slapen want morgen stappen we al lekker vroeg de bus in ;-)
Oja, wat ik ook nog had willen vertellen gisteren is dat we naar de film zijn geweest. Op zich niet bijzonder, want dat doen we hier regelmatig, maar we wilden naar de nieuwste film met Clint Eastwood, Gran Torino. En die draaide wel maar alleen in de Director's Suite. Nou, doen we dat toch? Wat houdt dat eigenlijk in? Nou, je zit in een zaal met enorme leren leunstoelen die helemaal achterover kunnen, je wordt persoonlijk, ik zeg persoonlijk (!) naar je plaats begeleid (ze zijn zeker bang dat je verdwaalt in die enorme zaal ;-)) Je krijgt een wijntje, je kunt onder de film gewoon eten (eten? Luxe hapjes en kaasplankjes...) en drankjes (cocktails) bestellen en er staat een personal coach voor je klaar om elke wens (nou ja, bijna elke wens denk ik ;-)) te vervullen :D Lachen he. En zo duur was het helemaal niet. Zaten we daar met onze teenslippertjes en spijkerbroek... Geweldig! En die coach maar beleefd ons uitleggen wat het allemaal inhield ;-) We moesten een half uur voor aanvang van de film aanwezig zijn, want dan werden we keurig gescheiden van het gepeupel in de grote zaal en konden we 'onder ons mensen' genieten van een hapje en een drankje ;-) Nu stonden er heerlijke kaascroquetjes op de kaart (nee, geen kroketten, croquetjes ;-)) en die wilden we wel :D Helaas, die waren op, vertelde onze personal pinguin. Nou, dan maar popcorn en een zak M&M's :D Weet je wat die man zei?:D 'Excellent choice' ;-) Hij maakte een grapje, maar dan zonder te lachen:D Heerlijk! Ik voelde me net Pretty Woman ;-)
Nou, die ervaring wilde ik nog even met jullie delen ;-)

Dag allemaal, tot laters!

  • 20 Januari 2009 - 12:14

    Casey:

    Dacht even dat ik bij jullie was... Ook hier koel en regenachtig, ook een zak m&m's en ja, ook een film met Clint Eastwood maar dan een andere. Hoefde niet te luisteren naar een personal coach (was er niet) maar moest wel zelf m'n sapje pakken.Een plankje had ik ook maar dan zonder kaas want die was opgegeten door een muis die op het plankje lag met een gebroken nek.
    Leuk wel... geen vakantie en toch wat te melden.!!
    Ga zo door luitjes.

  • 20 Januari 2009 - 20:11

    Judith:

    Hey Corry en Jeroen,

    het is nog steeds genieten van jullie verhalen. Nu nieuw zeeland, helemaal te gek, maar wel ff anders dan Fiji. Ach jah, je moet maar denken, je ziet zo nog eens wat van de wereld.
    Ik moet nog ff 2 daagjes bikkelen en dan skiën. Heb er helemaal zin in.
    Jullie veel plezier in het kiwiland.

    Liefs

  • 21 Januari 2009 - 19:34

    Willy:

    Gezellig dat jullie er alweer zijn, met een berichtje uit Nieuw Zeeland... medelijden, ik heb er nog geen last van ;) Wel hoop ik natuurlijk voor jullie, dat de komende 3 weken ook daar de zon weer flink gaat schijnen!!

    Dikke kus!!

  • 22 Januari 2009 - 10:01

    Ina:


    Hai Corry,

    Hoe was de film, zou er hier ook naar toe willen, misschien wat minder luxe? ik ben benieuwd.

    Groetjes,Ina

  • 22 Januari 2009 - 18:23

    Moeder:

    lruk hoor die film ,en dat zo deftig ,smaken dan de m.en m,s ook anders dan bij ons gepeupel ?nou ja ,het is een mooie belevenis geweest ,de zon is wel weer terug ,denk ik,geniet er van met mijn liefde erbij !moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Australie 2008-2009

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2009

dag dag

15 Februari 2009

Rust

08 Februari 2009

Snel, hoog en diep

01 Februari 2009

Nieuws?

29 Januari 2009

Springen
Corry en Jeroen

Actief sinds 19 Okt. 2008
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 14792

Voorgaande reizen:

21 December 2013 - 28 Januari 2014

Australie 2013-2014

27 Januari 2012 - 05 Maart 2012

Australie 2012

16 November 2008 - 17 Maart 2009

Australie 2008-2009

Landen bezocht: